Friday 16 May 2014

سر خط خبرهای وطنی

سلام! سلام این دفعه از خاک پاک وطن!
من اوووووومدم !!!
خلاصه بگم :
١- این بار من و کوچولو پوستمون کنده شد تا شبا عین آدم بخوابیم!!!!
٢- مامان بزرگ و بابا بزرگم عشق دنیا رو کردن با دیدن کوچولو!!!!!
٣- کوچولو روی تمام فرش ها,  اتاق ها, روی همه پله هایی  که من و برادرم و دایی هام  بازی کرده بودیم دوید و بازی کرد!!!
٤- خودم یه کیفی زیر پوستمه! هم یه هوا  نگرانی که دلیلش رو دقیقا نمیدونم! هم خوشی! در کل حس خوبی دارم!
٥- رادیو نمایش گوش میدم شبا تا صبح بالا سرم!  به یاد قدیم ها که تا صبح رادیو رو بالا سرم روشن میذاشتم و  راه شب گوش میدادم! رادیو نمایش بهتره انگار!
٦- کوچولو سریعا برای خودش امپراتوری تشکیل داده و ریس کل قوا شده!!
٧- بهترین دوستای بچگیم یه گالری باز کردن که ٢ بار به دیدنش رفتم و براشون خوشحالم.
٨- نون تازه صبحانه چی میگه؟؟؟؟!
من رفتم صبحانه بخوررررررم! 

13 comments:

  1. به به خوش امدی.
    خدا رو شکر که بهت داره خوش میگذره.و چه قدر خوبه که حس خوبی داری.خوشحالم برات.
    یه سوال.نون تازه ی صبحانه...خب مگه چیز خاصی بهشون میگن؟همون نون تازه ی صبحانه است دیگه!

    ReplyDelete
    Replies
    1. مهسا جان دلبندم
      نون تازه خیلی چیزا میگه!!! از جمله ساده ترینش اینه که میگه بیا منو بخور!!!

      Delete
    2. آهان از اون حرفا!!بله نون خونه ی ما هم گاهی نطق میکنه.
      راستی خانم جان من منتظرم ها!یه ندا بده.

      Delete
  2. خیلی خوشحالم برات مامان :*
    مطمئنم طرفایی که من هستم نمیای :دی اگر اومدی خوشحال میشم

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون!! نمیدونم کجایی سین جان!

      Delete
  3. جنوب. سمت راسته بندرعباس رو بگیر رو نقشه... همینجور بیا تا برسی به اون خطی که نزدیکه مرزه کشور همسایه ست :دی

    ReplyDelete
    Replies
    1. سین هستم :دی

      Delete
    2. من تا حالا اون طرفا نرفتم! ایشالا کوچولو یه کم بزرگتر بشه دلم میخواد بیام!

      Delete
  4. hesabi khoosh begzare, paget ham khili khooshgelo bahari shodeh.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون! بالاخره کی مامی میشی؟؟

      Delete
  5. مامان جانم دیگه چه خبر؟نکنه رفتی؟

    ReplyDelete
  6. خوش بگذره مامان خانوم كوچولو هميشه به خوشي

    ReplyDelete
  7. امپراتوری کوچولوت قابل تصور بود ....امیدوارم خیلی خیل خوش گذشته باشه ....و بگذره ...

    ReplyDelete