Thursday 2 January 2014

خسته ام!

حس و حال نوشتن ندارم. کوچولو چند شب که خوب نمیخوابه و خوب نمیخوره. مامان میگه مال دندونشه ولی من که دندونِ در حال بیرون زدنی نمیبینم! این همه افتخار میکردم که کوچولو خوب میخوابه و خوب میخوره، حالا این چند روزه هر دو رو از دست دادم! در حالی که شبا همیشه از ٧ شب تا ٧ صبح میخوابید و آخ هم نمیگفت، حالا یه دور ٩ پامیشه یه دور ١٠ یه دور ١١ یه دور ٤ که دیگه تا صبح خدا میدونه چطوری باز خوابش میکنم. از اون طرف به توصیه دکتر از شیر خشک هم گرفتیمش و حالا دیگه شیرِگاو مثل ماها میخوره، در نتیجه حتما باید باهاش غذا بخوره که ضعیف نشه اما نمیخوره که!!! تا چند روز پیش دو لوپی میخوردا! حالا دهانشو سفت میبنده که یه وقت خدایی نکرده قاشق توش نره، اگرهم از دستش در بره و قاشق بره تو دهنش فورا همه رو تف میکنه!حدس میزنم که از اینکه قاشق با دندونش تماس پیدا کنه میترسه، چونکه چیزایی هم که دوست داره، با قاشق نمیخوره!
خلاصه درد سرتون ندم داستانی داریم این چند روزه! 

خدایا چقدر ضعیف و وابسته هستیم وقتی هنوز کودکیم! چطور بعدا به این موجودات پر ادعا و مغرور تبدیل میشیم؟؟


6 comments:

  1. الهی بمیرم براش.من به این بزرگی(حالا نه از لحاظ جثه که برعکس خیلی هم ریزه میزه ام)از لحاظ سنی عرض میکنم که زیر بار دندون درد دارم هلاک میشم!تفاوت من با کوچولو اینه که من میتونم دردم رو عنوان کنم اون طفلی فقط میتونه در مقابل خوردن مقاومت کنه.
    وهی روزگار از این غرور و گردنکشی بعضی ها...

    ReplyDelete
  2. بچه ها دوره هاي بي اشتهايي و بي خوابي دارند؛ اگه سرحال و شنگوله گير نده بهش :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. شنگول نیست! ساکت و مظلوم شده و همه اش سرشو یه جا میذاره زمین!

      Delete
  3. عزيزم ميدونم الان چقدر نگراني. بچه ها بي خواب و خوراك ميشن در دوره هايي.. بهترين راه اينه كه مشاوره كني با متخصص اگه اشتها آور نياز داره تجويز كنه اصلن همين كه بگه طبيعيه درست ميشه كلي خيال آدم راحت ميشه. .

    ReplyDelete