Thursday 10 October 2013

سرخط خبرها

۱- مامان و کوچولو : عشق و صفا .... من: انگار تازه تو اِلِمِنتِ خودم قرار گرفتم! همه چیز طبیعیه!
۲- دندون بالای کوچولو نه فقط خودشو، بلکه من، مامان، و آقای پدر رو داره میکُشه!
۳- از دیروز که توی مال یه دستبندِ Pandora گرفتم و مامان از حالا برای کادوی تولدِ چند ماهِ دیگه ام ۲ تا charm پدر و مادر خریده، انگار متعلق به دنیای جدیدی شدم و همه اش تو دنیای Pandora زندگی میکنم ... عین بچه ها!
۴- تازه! آقای پدر دیروز iPhone 5S خریده و اون رو هم دلمان میخواهد! امان از این دلِ صاب مرده ما (بلا نسبت این صاب مرده جان!!)
۵- امروز باز خانم کروات قراره بیاد ... دلشوره دارم که میخوام عذرش رو بخوام! تنبل و بی دقت شده!!!
۶- باید برم حموم ... زورم میاد! بیخودی هی دارم مینویسم و هی وب گردی میکنم که نرم!!!!

7 comments:

  1. دندون در اوردن بچه ها که خیلی دردناکه.
    منم باید برم حموم دوساعته دراز کشیدم،یک ساعت کتاب خوندم،وبگردی کردم...الان که میخوام برم مامانم میگه شب نرو حموم سردت میشه مریض میشی!

    ReplyDelete
  2. امیدوارم همیشه سر خط خبر‌هاتون پر از خبر‌های خوب و هیجان انگیز باشه!

    ReplyDelete
  3. خب یه عکس بذار از دندونش! دلمون ضعف رفت.

    ReplyDelete
    Replies
    1. بذار این بالایی لامصب هم در بیاد از هر سه تاش یه عکس میگیرم!

      Delete
  4. اختیار داری!

    ReplyDelete