Sunday 27 October 2013

داغ ... انقدر که آتیش گرفتم!

امروز وقتی سوپِ کوچولو رو میدادم بهش، با وجود اینکه هر یه قاشق رو فوت میکردم و میچشیدم که داغ نباشه، یهو انگار از یکی از قاشقهایی که خورد خیلی سوخت و شروع کرد به گریه و گوله گوله اشک ریختن!! نمیدونستم باید چی کار کنم! یه کم بهش آب دادم و یه ذره ماستِ خنک ...
حیوونک کوچولو از اون موقع خیلی مظلوم شده و صداش در نمیاد! بعد از ظهر هم احساس کردم یه کمی داغه ... ۳۷.۸ ... تبه یا نیست نمیدونم اما دل من که براش کباب شد ...
حالا هم خوابش برده ... خدا کنه زود خوب شه و باز بخنده ....

12 comments:

  1. کوچولو! ناراحت شدم، از گوله گوله اشک ریختنش!

    بنا به تعریف، تب از ۳۸ درجه به بالا شروع میشه! مراقب کوچولو باش مامان!

    ReplyDelete
  2. آخ که آدم تا آخر عمر یادش نمیره تمام بلاهایی که سر بچه ش آورده... یکی دوتا مورد هم که نیست لعنتی

    ReplyDelete
    Replies
    1. واااای نگو که قراره یادم نره!!

      Delete
  3. می دونم این رو فکر کنی میگی عجب مامان خبیثی میشه سین
    اما قیافه بچه ها خیلی خنده دار میشه بعد از بلاهایی که سرشون میاد
    اون قیافه مظلومشون فقط منو می خندونه :))
    دفعه بعد بیشتر فوت کن :دی

    ReplyDelete
    Replies
    1. من بیشتر ماتم برده بود تا خنده ام بگیره! اما فکر نمیکنم تو سینِ خبیثی هستی!!!

      Delete
  4. این لب برچیدن بچه ها خیلی لحظه ی استرس اوریه.من بس که خودم دست پاچه میشم زودی گریه ام میگیره!
    اون مچ تپل خوشگلش رو از طرف من دوتا ماچ بکن.

    ReplyDelete
  5. من عکس می خوام!

    ReplyDelete
    Replies
    1. هنوز دارم بهش فکر میکنم گلدن جان!

      Delete
  6. سلام
    اولا كه شما استاد مايي
    ولي چون من دو تا پيرهن از شما بيشتر پاره كردم ، اينجور مواقع يه كوچولو نشاسته بايد دهنش بذاري يا چيزهاي نشاسته اي مثل نون خيس خورده يا يه كم برنج له شده يا سيب زميني پخته
    بعد هم درباره تب بستگي داره كه با چه دماسنجي اندازه گرفته باشي اگه زير بغل باشه بايد ٤دهم اضافه شه و ضمنا براي بچه بالاي ٣٧ تقريبا تب محسوب مي شه.

    خوب باشيد هر دو

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون! شما همیشه کمک میکنین! خلاصه ماجرا رو بگم که تبش قطع که نشد بردیمش دکتر. ظاهرا تبش از دندون بود! این طور که دکتر گفت اصلا سوختگی تو کار نبوده، بلکه احتمالا من قاشق رو زده بودم به اون جایی از لثه اش که درد داشته! خلاصه بعد از ۴۸ ساعت تب و درد بالاخره دندونش در اومد!!!

      Delete