Sunday 13 October 2013

دندون و قلنبه


امروز صبح که مسواک میزدم احساس کردم یکی از دندونام مثل همیشه نیست! مامان قبل من بیدار شده بود و با کوچولو پایین بود. همینطور که از پله ها پایین میومدم با زبونم با دندونم بازی میکردم ببینم میفهمم کدوم یکی چه اش شده یا نه. خلاصه صبح به خیری گفتم و تا کوچولو رو از بغل مامان گرفتم دیدم دندونِ بالای کوچولو بالاخره دراومده!!! کلی ذوق زده شدم و به مامان گفتم:
«مامان دندون…… .!!!! آخ….!! » 
و به این ترتیب دندونِ یه خرده جلوم (که میخندی معلوم میشه) نصف شد و افتاد رو زبونم! خلاصه چشمتون روز بد نبینه که من هم با فرارسیدن شبِ فرخنده Halloween به غایت وحشتناک و spooky شدم!!! یک حرصیم گرفته بود که نگو! 
ساعت که ۹ شد به سفارشِ آقای پدر زنگ زدم به مطب دندون پزشکی که در مواقع ضروری پیشش میریم، اما نه تنها اون، بلکه چندین مطب دندون پزشکی دیگه که زنگ زدم هم به خاطر اینکه دوشنبه Thanksgiving هست برای long weekend تعطیل میباشند!!! منو میگی، کارد میزدی خونم در نمیومد!!!
خلاصه با یه بدبختی ساعت ۱۰:۳۰ یه جا رو پیدا کردم که باز بود و نهایتاً موجب درست شدنِ موقتِ دندانِ بی صاحابِ بنده و آشنایی من با فِرز ترین، خبره ترین و خوشتیپترین دندون پزشکی که بشه تصور کرد شد!!! و البته پولِ قلنبه ای که تو گلوی مبارکِ دندونمون گیر کرده بود!
ساعت ۵ بعد از ظهر بود که اومدم خونه و دیدم یخچال هم خراب شده (از زیرش گویا آب میرفته) و آقای پدر در حال جابجا کردن مواد داخل فریزر بود بعد از رفتنِ تعمیرکار!!! 
این بود پول قلنبه های امروزِ ما!!!

20 comments:

  1. خب از دندون پزشکه بگو...!

    ReplyDelete
  2. آخ از این روزا، همه چی هم حتما باید باهم اتفاق بیافته ها!

    ReplyDelete
    Replies
    1. از کدوم روزا؟ شما که الان تو فاز لاوید!

      Delete
    2. آره والا! ولی به نظر من تو اصلا خودتو ناراحت مسائل من نکن، تو همون حال خوشی بمون!!

      Delete
    3. چی شده؟لاو چیه؟دندون پزشکه اومده با من کار داره؟

      Delete
    4. شما برو تو نوبت جانم! اینجا تو صف زیادن!!

      Delete
    5. کی گفته؟من که اول حال اقای دکتر رو پرسیدم!من اول صف هستم!

      Delete
    6. باشه بابا! اگه آقای دکتر پا داد مال تو!!!

      Delete
    7. عزیزان من قبل از اینکه هول بشید ببینید که مامان می گه طرف مدرکش مال ۱۹۹۹ بوده! یعنی طرف خیلی سالشه!

      Delete
    8. والا سنش که به من میخوره! مهسا جان تو خودتو بکش کنار!!

      Delete
    9. نه منم نمیخوامش.من میخوام ادامه تحصیل بدم!

      Delete
  3. دندون پزشکه مجرد بود؟ باتشکر.

    ReplyDelete
    Replies
    1. نمیدونم. تنها کشفم سن حدودیش بود که مدرک تخصص اش مال سال ۱۹۹۹ بود!!

      Delete
    2. ای بابا... اینم نشد!

      Delete
  4. من به دندون پزشکه کاری ندارم :) دندون کوچولو مبارک.

    ReplyDelete
  5. قانون بقای دندون :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. بدین معنا که تعدا دندان ها در خانه ثابت می ماند :)

      Delete