Tuesday 22 October 2013

خوشبختم! همین!

مهمون عزیزمون باز هم ما رو غافل گیر کرد و ۳ شب بیشتر از اونچه روز اول گفته بود موند! خیلی مزه داد! باز هم طبق روالِ وقتهایی که مهمون میاد، او رو هم به آبشار نیاگارا بردیم. لامصب هزار بار هم که ببینیش بازم جالب و دیدنیه! عاشقشــــــــــم! این هم شاهدی برای حال خوبم (کجایی آقای آلن که کار ما هم به شاهد آوردن کشیده!!) 



 حالا مهمون عزیز رفته و خونه یهو سوت و کور شده. خدا رو شکر که مامان هست! اما همین یک هفته که زن داییِ عزیز اینجا بود و رفت یعنی در واقع یک هفته از مدت ِاقامتِ مامان پیش ما هم گذشته... 
ولی غُرغُر رو همین جا کات میکنیم! از بابا خدای مهربون متشکرم که همین روزهای خوش رو تو کاسه من گذاشته بود! 

دیگه اینکه در این یک هفته اخیر که خونه از حالت معمول شلوغ پلوغ تر بود، کوچولو از یه بچه ساکت و بی سر و صدا به یه بچه آتیش پاره و شیطون تبدیل شد که کنترل انرژی و هیجاناتش برای هر ۴ تای ما دسته جمعی مشکل بود!! اما از همین موضوع هم حتی خوشحالم و خنده ام میگیره!

در مجموع، حال ما رو اگه خواسته باشید، فقط میتونم بگم: خوشبختم! همین!


21 comments:

  1. من همیشه ابشار نیاگارا رو یجور خوبی دوست دارم.بین خودمون باشه میخوام پولدار که شدم اول بیام اونجا آبشار رو ببینم.
    برم برم که درس بخونم چیزی تا پولداری نمونده!

    ReplyDelete
    Replies
    1. مهسا جان هر وقت پول دار شدی آمدی خودم میبرمت آبشار رو ببینی! اما نهار مهمون تو!

      Delete
  2. من پولدار که شدم میخوام رژیم بگیرم.تمام روز با یه لیوان شیر سر خواهم کرد!از این پولدار خسیس ها که به خودشون سختی میدن تا پول روی پولشون بیاد

    ReplyDelete
    Replies
    1. نشد دیگه! اومدی و، نسازی!! یه نهار به ما بده بعد رژیم بگیر!

      Delete
    2. باشه بهت ناهار میدم به شرطی که بذاری یه عالمه سرت رو ماچ کنم.این یه عالمه چیزی دور وبر سه هزارتا بوس میشه ها!

      Delete
    3. پسرت منظورم بود نه سرت!!!!!!!ببین چی تایپ شد!!کلی خندیدم!

      Delete
    4. باید قیافه منو میدیدی که خوندم میخواستی سرم رو ماچ کنی!!!!!! هی با خودم میگم آخه چه لطفی داره براش؟!؟؟!

      Delete
    5. باشه باشه کوچولو با تمام لپ و غبغب و رون و مچِ چاقش مال تو

      Delete
    6. مچ چاق که نگو.میمیرم برای مچ بچه ها

      Delete
  3. من وقتی غارعلیصدر دیدم واقعا انگشت به دهان موندم
    میگن آبشار نیاگارا از اون هم بهتره و آدم بیشتر کف می کنه تو عظمت خدا
    آرزومه ببینمش
    خوش به حالتون واقعا

    ReplyDelete
    Replies
    1. جدا که تو عظمت خدا میمونه آدم! انشاالله که قسمتت بشه ببینی

      Delete
  4. وای.. آبشار نیاگارا.. لازم شد بیام اونور.. عقده ای می شم و گرنه!

    ReplyDelete
  5. به‌‌‌ به‌‌‌ عجب شاهد زیبا و هوس انگیزی، حالا که اینجوری شد منم میخوام اصلا، با همون اتوبوس گلدن میایم، امیدوارم که همیشه همینجور خوشحال و خوشبخت باشی‌ مامان،

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون! اتوبوس که رسید خبرم کن بیام دنبالت!

      Delete
    2. شمام بیا تو این اتوبوس
      قراره همه بریزیم تو یه اتوبوس و بریم جهانگردی

      Delete
    3. چه هوس انگیز! حتما میام!

      Delete
    4. http://goldeneverstand.wordpress.com/2013/09/03/%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%85/

      Delete
    5. شما کجا می شینید؟ جلو یا دم پنجره؟

      Delete
    6. دم پنجره لطفا!!!‌کی حرکت میکنیم؟؟!؟!

      Delete
  6. منم عاشقشم. خیلی آبشار قشنگیه.

    ولی بیشتر عاشق دستای کوچولوتم. هر دفعه میام اینجا کلی نازش می کنم. یک عکس ازش بذار صورتش رو اگه نمیخوای اشکالی نداره همین دست و پاهاش برای من کافیه :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون.... بذار یه کم فکر کنم!

      Delete