Monday 18 November 2013

خواب خوب

ديشب خواب ديدم كه در يه سقوط آزادِ فوق العاده، از يه ارتفاع خيلي خيلي زياد هستم. تو خواب كِيف كرده بودم. باد تو گوشام ميپيچيد و دنيا به يه تابلوی آروم و ديدني تبديل شده بود كه من با سرعت به طرفش در حال سقوط بودم!
خوب يادمه يه جايي ديگه با خودم گفتم چرخيدن و معلق زدن تمومه داريم ميرسيم! چشمامو بستم و به حالت شيرجه وارد دريا شدم با يه سرعت افسانه اي! انقدر پايين رفتم كه پاهامو كف دريا فشار دادم و با اون فشار اومدم روي آب.
تو خواب غرق لذت شده بودم! واقعا بهم خوش گذشت!!!

8 comments:

  1. به این میگن خواب درست حسابی:))

    ReplyDelete
  2. من خواب اون استاد برج زهرمار که ازش حسابی حساب می برم و یه اخم که می کنه جرات نمی کنم سرمو بیارم بالا رو می بینم
    شما خواب یکی از آرزوهای منو
    میبینی توروخدا؟؟؟
    الان من باید حسودی کنمااا
    حیف که بلد نیستم

    ReplyDelete
    Replies
    1. حالا چیزی که زیاده شبه! امشب نشد فردا!!

      Delete
  3. والا اگه من بودم که تو همون خواب سکته کرده بودم و صلوات! بهترین حالتش از روی تخت می‌‌افتادم!

    ReplyDelete
    Replies
    1. به من ولی خیلی مزه داد! کیـــــــــف کردم!

      Delete
  4. منم از این خوابا میخوام

    ReplyDelete
    Replies
    1. خیلی خوب بود! برات از خدا میخوام!

      Delete