Thursday 21 November 2013

ضرب

ورزش میرم همچنان ... مربی چهارشنبه ها رو خیلی دوست دارم. یه زنِ جوونه با قدِ بلند و موهای بلوند. کمی عضله ای ولی نه خیلی. انگار عشقِ کاردیوئه و واسه همین خیلی باد نکرده.
گوش موسیقی اش خوبه. هم موزیکی که میذاره توی کلاس بسیار وجدآور و ریتمکه (ریتمیکِ خوب!) هم خودش ضربِ موزیک رو ندیده نمیگیره و حرکت دادن هاش سرِ ضربه! پُر از انرژی و روحیه است. 
جالب اینه که از تمام مربی های دیگه کلاسش به مراااااتب سخت تره و واقعا پوست آدم رو میکنه! یعنی حداقل من توی کلِ یک ساعت که روی دوچرخه هستیم ۵ دقیقه اش هم نفس برای حرف زدن ندارم! منی که همه روزهای دیگه هفته ۲ ثانیه یک بار ساعتِ ثانیه ای روی دیوارِ کلاس رو نگاه میکنم و در تمام مدتِ ورزش هم به دنبالِ بهانه ای برای توجیه کردنِ  فرار از کلاس میگردم، چهارشنبه ها شاید کُلا دو بار ساعت رو نگاه کنم و هیچ نقشه ای هم برای فرار نمیکشم. برعکس بی صبرانه منتظرِ کشش های آخر کلاسش هستم که این خانمِ اهل حال با یه آهنگِ Enigma خوب، با تلفیقی از یوگا و کشش، درست سرِ ضربِ موزیک عضله های لِهیدَمو ترمیم کنه!‌

میدونم شاید احمقانه باشه اما من نمیتونم تحمل کنم که وقتی موزیکی پخش میشه، ضربشو ندید بگیرن و عین یه کرِ به تمام معنا با بی سلیقگی کامل کارِ خودشونو بکنن!

پ.ن: ورزش میکنم، کالری میشمرم، بدنم سفت و سرِحال میشه، اما این وزنِ کوفتی از جاش تکون نمیخوره که نمیخوره که نمیخوره!

8 comments:

  1. خوش به حالت که وزن کم کردی. من هنوز بعد سه سال تو یه چندتای آخرش موندم. راستی چه ساعتی می‌ری ورزش؟ کوچولو رو چیکار می‌کنی؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. منم اولش یک کیلو و نیم کم کردم بعدش دیگه کم نمیشه! منم موندم تو ۳ تای آخرش!!
      کلاسم ساعت ۷-۶ عصره، آقای پدر ۳-۲ روز در هفته کوچولو رو نگه میداره من میرم.

      Delete
  2. کاری شمردن فقط بازی با اعصابه. نکن این کارو با خودت. یهو میای پایین بدون این که بفهمی چی شد! من تو سه ماه شش کیلو وزن کردم بدون اینکه حتی ورزش کنم!

    ReplyDelete
    Replies
    1. خوش به سعادتت! برای من که اصلا این حالت رو نداره! اتفاقا داشتم فکر میکردم که من دارم همههههه چیز (حتی شیرینی) میخورم فقط میشمرم! شاید واسه همینه که لاغر نمیشم!

      Delete
    2. باور کن شمردن بیشتر چاق میکه ضمن اینکه گرسنه تر و عصبی هم میشی

      Delete
  3. کالری منظورمه.

    ReplyDelete
  4. بله موفق ومید ومنصور باشید!
    از مهسای در حال خوردن شیرینی کنجدی به مامان در حال ورزش کردن

    ReplyDelete