Sunday 24 November 2013

پارتی

امشب من در نقش خودم وآقاي پدر در نقش آقاي همسر بعد از مدتها دوتايي به مهموني رفتيم!! كوچولو رو قرار بود به پسرِ دخترخاله مهربانِ آقاي پدر بسپاريم كه البته به معيت خودِ دخترخاله مهربان امشب اومدن اينجا (لازم به ذكره كه اعتمادم به پسرِ ١٧ ساله دخترخاله مهربانِ آقاي پدر بيشتر بود تا به مادرش، زيرا كه مادرش به غايت هَپَليه و من موندم همين پسرش رو چطوري بزرگ كرده!!!)

خلاصه، ما بعد از مدتها دوتايي به مهماني تولد "عمو ش" رفتيم و بسي حوصله مان سر رفت!!!! آقاي همسر به اين نتيجه رسيد كه ديگه واسه اين جور پارتي ها بزرگ (بخوانيد پير) شديم شايد!! ديدن دوستان بعد از مدتها و وارد فضاي دونفره دوران سرخوشي شدن خوب بود اما هر دو دلمون براي فضاي خونه تنگ بود! طوري كه ساعت ١٠:٣٠ خداحافظي كرده و در راه پُر برف و بوران برگشتيم خونه!

وقتي به خونه رسيديم ديديم اين فقط ما نبوديم كه پارتي ميكرديم، كوچولو هم بيدار و خندون تو بغل  پسرِ دخترخاله مهربانِ آقاي پدر به استقبالمون اومد! در حالي كه در روز عادي بايد در خواب مشغول تماشاي پادشاه هشتم نهم باشه!!!

نكته آخر اينكه تو اين برف و بوران دخترخاله مهربانِ آقاي پدر كه به تازگي تصديق رانندگي گرفته بايد برميگشت خونه اش!!! اصرار كردم شب بمونن اما قبول نكردن! به حالت "لوسيفر واري" خوشحال شدم!!!

برم لباسامو عوض كنم و صورتمو بشورم! وقت خوابه!

13 comments:

  1. این حالت لوسیفر وار رو خیلی دوست داشتم!

    ReplyDelete
  2. آخ من انقدر دلم می خواد یکی بیاد خونم بعد شب بمونه. یعنی آرزومه. که یکی بیاد براش غذا درست کنم شب بخوابه. خیلی دلم می خواد هرچی بگم کم گفتم
    یا حداقل یکی که خونش بخوابم. اینم خوبه. ولی هیچ کدوم نمی شه.

    ReplyDelete
    Replies
    1. گولدن مهمان نواز! والا من رو شام دعوت کنی اصلا نه نمیگم به جون خودم، قرمه سبزی، قیمه، باقالی پلو!

      Delete
    2. منم میام شب میمونم! صبحانه هم میدی؟

      Delete
    3. ما سرویسمون شامل شام صبحانه و ناهار فردا میشه!

      Delete
    4. عالیه! من که هستم!

      Delete
  3. آخی کوچولو رو تنها گذاشتید رفتین؟ فکر کنم علت زود برگشتن بزرگ "پیری" شدن نبوده! دلتنگی‌ برای کوچولو بوده!

    ReplyDelete
    Replies
    1. اعتراف میکنم که درسته!

      Delete
    2. همونی که آلن گفت. این جوونای بچه ندار :) چه بلدند همه چی رو. بوس به کوچولو و مامانش.

      Delete
  4. نه کجا بری بخوابی !!! اول باید فسقلی رو بخوابونی!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. فسقلی بعد از پارتی کردن فراوان فورا بیهوش شد!!!

      Delete