Monday 16 September 2013

گِرد و سریع میچرخه لامصب!!

نوشتنم نمیاد.... هزار تا چیزِ مختلف همزمان داره تو مغزم میچرخه... مثل ماشین رختشویی!

۱- باید برای کوچولو لباس گرمتر بخرم، جز لباسهاي خنك تابستوني چيزي تو بساطش پيدا نميشه!

٢- اقدامِ دوباره براي ويزاي مامان كه ماه نوامبر باطل ميشه هزار جور كار داره كه نميدونم از كدوم شروع كنم!

٣- چهارشنبه نهار با چندتا از دوستام كه ٨-٩ ساله نديدمشون و حالا همگي موقتا و اتفاقي اين سرِ دنيا هستن قرار گذاشتم. در عين حال كه خوشحالم و ذوق دارم، دلم هم يه جورايي شورشو ميزنه! 

٤- آقاي پدر باز خاله ل و عمو م رو گفته فردا شب بيان اينجا (در حالي كه ما ديشب اونجا بوديم)!! الآن دچار mixed feelings هستم در اين باره!

٥- كوچولو شير نميخوره! يعني كمتر ميخوره! حرص ميخورم! هي به خودم ميگم اگه گُشنش باشه میخوره!! پس چی شد اون همه تئوری هایی که میدادی که من به بچه زوری غذا نمیدم؟؟ حالا هم دست از چپوندن این شیشه تو دهن این حیوونک بردار! اما بازم حرص میخورم!

۶- کاهو نشستم! ظهر شد... الان آقای پدرِ گرسنه میرسه!

۷- آخ آخ ملافه ها!!!

مکانیزم فکریم شبیه مکانیزم فکریِ یک کُلفَتِ محترمه! مثل خودش و همکار رُباتیکش ماشین رختشویی!

8 comments:

  1. خیلی‌ برام جالبه که این تغییر ماهیت از کجا میاد، چجوری اتفاق می‌افته، چجوری و با چه سرعتی این پروسه مامان شدن انجام میگیره، فکر می‌کنم الان دیگه به یه مامان تبدیل شدی، به طور کامل...

    ReplyDelete
    Replies
    1. نمیدونم! اصلا نمیدونم مامان شدن دقیقا چیه تا بفهمم الان تبدیل شدم به یه مامان یا نه!
      از کل کارام الان کاهو رو شستم!!!

      Delete
    2. نمی‌دونم شاید خود خانوم‌ها درک نکنن، اما از بیرون واقعا ملموسه، عوض شدن دغدغه ها، عوض شدن زندگیه روز مره و تغییر اولویت ها، این پروسه مامان شدنه

      Delete
    3. اگر اینه که صد در صد مامان شدم!!!

      Delete
  2. سلام اگه کوچولو چهار ماهش تموم شده احتمالا داره میره به سمت پروسه دندان در آوردن لثه هاشو دست بکش ببین چجوریند اگه درد ناک بودند با کمی دیفن هیدرامین لثه شو ماساژ بده اگه آب میوه میخوره آب لیموشیرین به دندون در آوردن و التیام جای دندون کمک میکنه اگه موهای کنار گوششو میکشه یا میزنه تو سرش بغل گوشش مطمئن باش داره دندون در میاره
    مامان خوب هستی
    دختر من هفت سالش شده

    ReplyDelete
    Replies
    1. خیلی خیلی خیلی ممنون که وقت گذاشتی برام توضیح دادی. کوچولوی ما ۵ روز دیگه ۸ ماهش تموم میشه. ۲ تا دندون هم درآورده ولی سرِ اونا بدقلقی نکرد. همه این حالتا که گفتی رو حالا داره. به خصوص اینکه مرتب موهای کنار گوششو میکشه یا میزنه تو سرش بغل گوشش. خلاصه که فکر کنم دلیل بی اشتهاییش همین دندون باشه. حتما این کارا که گفتی میکنم شاید آرومش کنه.
      خدا دختر هفت ساله ات رو همیشه شاد و شنگول و سلامت نگه داره. همین یکی رو داری؟

      Delete
  3. اره دیروز به مامانم گفتم بلدرچینم اولین تخمش را گذاشت مامانم گفت تو کی تخم میذاری؟

    ReplyDelete