Thursday 26 September 2013

از هر گُلی، چمنی

خوب! کابوسِ مهمانی بالاخره تموم شد و راضی بودم!



امروز خانم کُرُوات قراره بعد از ۲ هفته استراحت به مناسبتِ گرفتگی عضله پشتشون، تشریف بیارن!  ولی حس غریبی به من میگه باز هم انتظار «پیچ» میرود! براش تکست دادم که فردا میای؟ نوشته:
''Are you that desperate?"
لجم میگیره!

پ.ن: فهمیدم که ذهنیت زدن بچه ها به قصدِ آدم کردنشون از کجا اومده!! وقتی که ریموت کنترل و Baby Monitor ها رو  درِ باسنی میزنیم تا مثل آدم کار بیوفتن، خوب بچه خودمون که دیگه رو شاخشه!!!


4 comments:

  1. به‌‌‌ به‌‌‌، عجب میزی، میشه من که میام آشپزخونه رو تمیز کنم از این میز‌ها هم برای من بچینین؟ در ضمن من فکر می‌کنم که در حقیقت ایدهٔ درِ باسنی زدن ریموت کنترل‌ها و ... از تنبیه بچه‌ها اومده. چون معمولا جواب داده، البته فقط شوخی‌ بود و مخالف تنبیه بدنی، اون هم برای بچه ها.

    ReplyDelete
    Replies
    1. شما تشریف بیارین، اگه از کارتون تو آشپزخونه خوب بود، در خدمت هستیم!!!

      Delete
  2. ظرفات دل من رو برد مامان جون :)

    ReplyDelete