Thursday 26 September 2013

شُکر

خاله ل حامله است! واقعا براش خوشحالم. در تمام این مدت که کوچولو به دنیا اومده، هر وقت خیلی چلوندنی میشد، یا همه بهش توجه میکردن، یا حتی با سوالهای پی در پی شون من در مرکزِ توجه قرار میگرفتم، عذاب وجدان خفه ام میکرد. از اون بدتر وقتی خاله ل خودش کوچولو رو بغل میکرد و باهاش بازی میکرد یا هی به عمو پ نشون میداد شیرین کاری هاشو... یا وقتی با اون سادگیِ ذاتی ای که داره میگفت «منم وقتی بچه دار بشم فلان کار رو میکنم» جیگــــر من رو آتیش میزد!

یادش به خیر خاله ل بود که برای من baby shower گرفت ...و با هندونه در حالی که داشت از خستگی غش میکرد یه کالسکه بچه درست کرد که من حاضر بودم قسم بخورم از پسش بر نمیاد! ... اون بود که وقتی کوچولو به دنیا اومد تمــــــــــــــــــام خونه رو به کمک عمو پ با بادکنک های رنگی تزئین کرده بود... همه اون لحظه ها در عین شادی و قدردانیِ قلبی، دلم تیکه پاره شد.... به یاد چشمهاش که دودو میزد وقتی کارشون به درمان نازایی افتاد ... و وای از شوق کودکانه اش هر ماه که شاید این ماه مثبت باشه!!!! 

خدا رو هزار بار شکر، درست وقتی قرار بود از فردا وارد فاز جدید و جدی تر درمان بشن، خبر شادی آورِ در راه بودنِ تازه واردی ریزه رو داد و من با همه وجود خدا رو شکر کردم....

بابا خدا، بابت همـــــــــــه کوچولوها ازت ممنونم...

24 comments:

  1. چه حس خوبیه :)
    خدا رو شکر واقعا!

    ReplyDelete
  2. .همیشه قلبتون همینقدر شیشه ای باشه. شفاف

    ReplyDelete
  3. حتی من هم خیلی خوشحالم به خاطر خاله ل .... یعنی خیلی ها....
    منهم میخواااااام

    ReplyDelete
    Replies
    1. قبلا هم گفتم، به نظر من که معطل نکن!

      Delete
    2. قربان شما بشم من... اگه میشد که تا الان ۶ تا دیگه آورده بودم.
      لابد نمیشه دیگه...

      Delete
    3. آره خوب.... راست میگی!

      Delete
  4. من هم یکی از این خاله‌ ل‌ ها می‌شناسم. خدا کنه اونم زودی بیاد خبر خوبش رو بده.

    ReplyDelete
  5. یه روز منم یه نی نی میارم عشق دنیا رو می کنم. البته من سه تا می خوام.

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره حتما!! خیلی مزه میده! دیگه سه تا که عالیه!

      Delete
  6. سلام دوستی نوشته بود بچه ام گاهی به اندازه یک شکنجه گر زندان عذابم میده بعد با یک لبخند ش چنان دلم غنج یره که نگو الهی خدا این بلای شیرین رو به همه بده

    ReplyDelete
  7. چقدر هم عالی.من یه دخترخاله دارم که واسه بچه دارشدن خیلی سختی کشیدند و از روزی که فهمیدم حامله شده همش گریه ام میگرفت.الان فندقش دو سالش شده و اسمش رو ستایش گذاشتن.
    بچه دار شدن خوبه...بخصوص اگر سه تا باشن.
    اینجا رو دوست دارم

    ReplyDelete
    Replies
    1. از من بپرسی که میگم هفت تا!!!!
      ممنون که میخونی!

      Delete
    2. منم خوشم میاد از نی نی ات میگی.
      من بچه دوست دارم خیلی.ولی هفت تا یکمی یجوریه.فکر کنم واسه اونکه بشه همه رو با هم از خونه برد بیرون مثلا مهمونی باید ون خرید!یا اتوبوس.البته اگر صاحبخونه راهمون بده!فکر کن خودش هم هفت تا داشته باشه...چه زلزله ای به پا بشه!
      من سه تا دختر دوست دارم که موهاشون رو خرگوشی ببندم،روی سر یکی تل بذارم اون یکی رو هم ببافم.

      Delete
    3. تصورشم خنده داره
      منم دلم دختر میخواد!

      Delete
    4. وا اسم دخمل منم ستایشه

      Delete
    5. چه بامزه!!! نکنه ستایش تو هم دو سالشه؟؟

      Delete
  8. اجازه د ارم بپرسم کوچولوی شما چیه؟
    فکر کن هفت تا باشن من دیگه اسم نمیذارم روشون.شماره ی یک../دو...سه...چها...اینم هفتمی.
    حالا صاحبخونه مثلا یک پریم...دو پریم...تا هفتمی پریم!

    ReplyDelete
    Replies
    1. کوچولوی ما پسره! اما دلم میخواد یه دختر هم داشته باشم!
      حالا فعلا این پسره شماره یکه!!

      Delete
  9. دختر خیلی شیرینه.خدا پسر گوگولی ات رو برات حفظ کنه.

    ReplyDelete