Friday 6 September 2013

موسیقی های خوب

دو سه روزه که کوچولو به موزیک عکس العمل نشون میده : به این صورت که باسنش رو به طرز احمقانه و خنده داری به عقب هُل  میده و دستاشو تکون تکون میده تو هوا!
وقتی واسه اینکه این حرکت رو هِی تکرار کنه دنبال یه  آهنگ رو «You Tube» میگشتیم یاد فکر و خیالها و شِکر خوری های قبل از بچه دار شدنم افتادم! اون موقع ها همیشه با خودم میگفتم اگه یه زمانی بچه داشته باشم حتما سعی میکنم که فقط موزیک خوب و درست و حسابی گوش کنه. مثلا موسیقی کلاسیک، سنتی ایرانی، یا حتی «Blues» و پاپ هم اگه گوش میده خوبشو گوش بده!
اما امروز با search کردن «رقص شاد ایرانی» تمام شِکرخوریهام به ثمر نشست و کوچولو با این موزیکِ سنگین و اصیل باسن مبارک رو تکون داد! بــــــــــــــعله

6 comments:

  1. عاشق خودت و کوچولو هستم...
    دقیقا همین بلایی که سر ما اومد.
    ما هم از این شکرخوریها زیاد داشتیم و چی فکر میکردیم و چی شد.
    فقط من سعی میکردم مقاومت کنم... نتیجه این شده که توی خونه ما کسی موسیقی گوش نمیده... ماهرچی میذاریم اونامیگن اه اه خاموشش کن.... اونا هرچی میذارن ما میگیم اه اه خاموشش کن!
    پس بذار باسنش رو تکون بده
    باسن هرچی نی نی رو عشق است

    ReplyDelete
    Replies
    1. پس همه گیره داستان !! ممنون که گفتی! حالم بهتر شد! ک

      Delete
  2. اصلا فکر نکنین که میشه اینجور چیزها رو به مغز فرزند دلبندتون تزریق کنید، اتفاقا ممکنه با انتخاب‌های اشتباه زده بشه، هر سنی‌ اقتضای خاص خودش رو داره.

    ReplyDelete
    Replies
    1. هدفم این نبود که چیزی رو بهش تزریق کنم، اصلا فکر کنم این کارا همیشه نتیجه عکس میده! اما خوب گوش آدم هم مثل همه چیز عادت میکنه و آشنا میشه! اوووون موقع ها میخواستم گوشش رو با موسیقی خوب آشنا کنم، الان که اصلا هیچی!

      Delete
    2. شاید بی‌ ربط، اما آدم اگه به چیزی فقط عادت کنه، ازش لذت نمی‌بره.

      Delete
    3. درست میگی!
      sounds reasonable!

      Delete